Present från Madrid

Hasse gav mig, eller rättare sagt Seth en magisk present från hans resa till Madrid förra veckan. Ni vet den dagen då jag blev pappa och Marängerna vann mot Bayern München med 1-0.
 
Jag skulle självklart velat vara där men nästa gång så hakar jag på. Kviborg och jag har haft en riktigt lurig resa till St. Petersburg för att se Zenit - Real Madrid i CL.
 
Jag och Joss har haft en lite lugnare resa till världens finaste Rom för att se Roma - Real Madrid. Då vi vann ligan på PES med svartvit bild på tvn på hotellrummet.
 
Jag har dock aldrig klivit in på Santiago Bernabeu och känns atmosfären. Men snart så åker vi dit och förgyller två dagar i våra liv.
 
Tusen tack Hasse och Ida för den fina presenten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0