Seth Leandro Sannemalm Antunovic

Så heter min och Nathalies son som föddes den 22 april 2014. Efter nu en vecka är det otroligt mysigt med honom, även om allt som sker fortfarande är svårt att greppa. Alla små problem blir stora problem. Som inatt när han för första gången vägrade sova och gnällde.

Men när man får ligga intill han på morgonen och dricka kaffe så är all trötthet som bortblåst. Då är ändå undertecknad världens sämsta morgonmänniska, alla kategorier.

Häftigt med en familj är det i alla fall. Många känner sig säkert vuxna och mogna när dom fått barn, och kanske lite äldre. Jag känner mig helt tvärtom, visar världen att jag är en ung pappa och njuter av stunden då jag äntligen får dela min barnslighet med mitt eget dna.

Jag längtar så till första gången du säger "Pappa, kan vi gå på Bondpremiären som börjar 23.59?"

Och jag svarar ja, för att jag är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0