Shopping

Köpte mina första plagg från Original Penguin, som jag skrivit om innan. märket har en skön 50- och 60-talslook som man både kan köra preppy och väldigt töntigt.
 
Seth Cohen och Adam Brody bar kanske 50 olika outfits i OC med den, för er som såg den serien. Det var då märket på riktigt tog fart.
 
Andra kändisar är Jake Gylenhaal, Brad Pitt och James Franco, alla mina favoriter med andra ord.
 
Gylenhaal
 
James Franco
 
Brad
 
Seth cohen
 
Adam Brody
 
Katalogen
 
Katalogen
 
Nu till mina inköp.
 
Köpte en pikétröja till sommaren och ett par sneekers.
 
Lite över 1000kr totalt gör att du förvandlas till en retro kille. Jag har tänkt mig antingen beiga chinos till detta eller ett par kortare stentvättade jeansshorts, kanske kan slänga på en vit linnekavaj som matchar rosevinet i sommar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Glömde bort att det finns barnkläder också....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0