The Expendables - Killporr

Jag har i början av 2010 skrivit en lista på vad jag ska se på bio under året. Efter att jag sett varje film så kommer jag skriva en liten sammanfattning av den här på bloggen. Här är alla 10 filmer jag ska se och hur hajpad jag är på att se de. 1 = otroligt hajpad, 10 = inte hajpad men ska se den.

Filmen som är i fet stil är den jag skriver om idag. Och dom som är i kursiv stil är dom som jag redan skrivit om. Understrukna titlar är dom som jag redan skrivit om, klicka på namnen för att läsa.

1. Vägen 
2. Robin Hood
3. Harry Potter och Halvblodsprinsen del 1
4. Shutter Island
5. The Expendables
6. Narnia: Caspian och skeppet gryningen
7. Inception
8. Prince of Persia
9. Percy Jackson: Kampen om åskviggen
10. En galen natt



The Expendables

Genre:
Action
Längd: 1 timme 40 minuter
Skådisar: Alla kända actionhjältar genom tiderna?
Sällskap: Martin Narvelo
Min åsikt: Helt magisk! Detta är en killfilm utav dess like. Precis vad jag hade väntat mig. Hårda killar som bara kör. Hela storyn är som vanligt rätt löjlig. Stallone vill tillbaka till en ö för att rädda en tjej som han träffat i 5 minuter. Förstår inte varför men nån orsak måste dom ha för att spränga, skjuta och slåss.

Jag och Martin får dock under 1 timme och 40 minuter precis det vi ville ha. Synd att det kändes som den sista versen för grabbarna.

Mitt betyg: 4 av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0