Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Jag har i början av 2010 skrivit en lista på vad jag ska se på bio under året. Efter att jag sett varje film så kommer jag skriva en liten sammanfattning av den här på bloggen. Här är alla 10 filmer jag ska se och hur hajpad jag är på att se de. 1 = otroligt hajpad, 10 = inte hajpad men ska se den.

Filmen som är i fet stil är den jag skriver om idag. Och dom som är i kursiv stil är dom som jag redan skrivit om. Understrukna titlar är dom som jag redan skrivit om, klicka på namnen för att läsa.

1. Vägen 
2. Robin Hood
3. Harry Potter och Dödsrelikerna del 1
4. Shutter Island
5. The Expendables
6. Narnia: Caspian och skeppet gryningen
7. Inception
8. Prince of Persia
9. Percy Jackson: Kampen om åskviggen
10. En galen natt



Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Genre:
Fantasy, Äventyr
Längd: 2 timmar 30 minuter
Skådisar: Daniel Radcliffe,
Sällskap: Nathalie
Min åsikt: Den här var faktist otroligt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Vi såg filmen på Saga, vilket var hur mysigt som helst. Det händer något hela tiden och ibland känner man att det är för läskigt t.o.m för mig. Barnen i biosalongen måste sätta popcornen i halsen när ormen kommer upp.

Slutet var också det sjukt bra, man vill bara veta slutet, och det får man i sommar!

Mitt betyg: 4 av 5


Kommentarer
Postat av: Eldardiana

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 11:13:35
URL: http://eldardiana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0