Första låten för DB klar!

Jag och min vän Danne har startat en egen pojkbandsduo (som heter DB) där första skivan innehåller 14 covers som vi gestaltar på vårt eget sätt. Först ut är "Ghost of you and me".

klicka på länken för att lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=NEQ8VkYdxx4


Nu hoppas jag att min semester börjat. Antingen jobbar jag på onsdag och har semester sen eller om lyckas jag byta bort dan till nån annan så jag får ledigt från och med idag. Hur som helst är det jäkligt skönt att få semester!

Tycker mitt första inlägg var rätt bra, ska försöka skriva här så mycket jag hinner och kommer ihåg.

None Gud va jag längtar till "Bilbo" - filmerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0