Den nervösa 12-åriga tjejen.

Jag gick inte vidare från idol idag, jag förstår dom till 100%. Jag var så nervös så det var larvigt, jag låg in tune men det var för darrigt och ingen passion.

Jag har dock inte mått bättre iår. Två långa dagar i en kö med sol va det värsta jag nånsin gjort. Nu vet jag iaf att jag absolut inte ska bli popstjärna, nervositeten var fruktansvärd. Jag har ju ingen scenvana så det kände att jag var malplacerad, jag är inte direkt den som sjungit på alla skolavslutningar sen ettan. Synd bara att nerverna inte höll, med tanke på att jag har rösten och utseendet för att lyckas. Men det e ingen bortförklaring för att kunna vara popstjärna, press är något man får av erfarenhet och hur säker man är på det man gör.

Fotboll är annorlunda, eftersom jag är så säker på det och hållt på med det sen jag var 5.
 
FCZ nästa?

Tack dock för alla sms som jag fått, och jag vet ju att mitt liv är perfekt!
kolla in den här listan.

- Världens bästa familj
- Världens bästa vänner
- Spelar i världens bästa fotbollslag med 100 förebilder.
- Sjunger i ett pojkband
- Bor i en fantastisk lägenhet vid vattnet och sommar skiner in genom fönstret i detta nu.

Im feeling fucking great!

ingen idol nästa år dock, kommer ju vara lika nervös, men nytt med DB kommer snart till dina hörlurar.

puss och tack
Idoldeltagare: 20621

Kommentarer
Postat av: ankica

Jag älskar dig!Du är min stjärna. Puss

2009-04-26 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0