Från mig till Steffe

Ibland, men bara ibland så funkar pojkbandsballader till vänner, oftast låter det väldigt gay, men jag tyckte att låten Moments med Westlife beskriver min och Steffes vänskap på ett perfekt sätt, iaf refrängen. Jag är inte bög om ni tror det, inte för att det är något fel på det, det är bara så att jag älskar mina vänner mer än du älskar din mamma.

Jag har översatt den på Svenska så det blir ett starkare intryck.

"varje ögonblick som vi upplever ihop
är alltid bättre än ögonblicket innan
om varenda dag var som idag
så kan jag knappt vänta på morgondagen"


http://ihuvudetpastefanlukas.blogg.se


Jag och Steffe för tre år sen hemma hos mina föräldrar.

Såhär ser jag ut nu tjejer.  


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0