Idol-Bato?

Imorn drar jag och min väninna Gathania till idolcirkusen. Jag mår redan lite illa, vet inte riktgit vilken låt jag ska sjunga, men det lutar åt "westlife - miss you" . Gathania kan vara lugn, hon har redan släppt skiva.

Jag däremot borde kunna gå ganska långt om rösten är normal. Men man vet ju inte hur man mår när man står där framför alla lampor och man ska sjunga. Jag kommer ju ångra det nått så fruktansvärt på söndag om jag inte går dit överhuvudtaget. Så jag måste ställa upp för min egen skull.

Stötta mig lika mycket som min blogg.

XOXO
Bato

Kommentarer
Postat av: Jessica Strömberg

Lycka till hördu :D

2009-04-24 @ 20:16:33
URL: http://nightlife.se/JessicaStromberg
Postat av: Nathalie

Lycka till darling! Puss puss puss

2009-04-24 @ 23:00:52
Postat av: Mister

Det her fikser du. Og samtidig fikser du en hel TV-høst for oss andre.

2009-04-25 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0