Kva(lité)ntitet?

Jag sitter i min soffa och funderar vad som kan bli mitt nästa inlägg. Jag vill ligga på en blogginläggsnivå på samma sätt som när jag slår inlägg själv på fotbollsplanen. Det ska vara precist och perfekt, annars får det vara.

Många tycker jag uppdaterar den för sällan, det är just därför jag uppdaterar så sällan, kvantitet är inte mitt forum. Min blogg är annorlunda, den är som en svensk sommar. Den kommer sällan, men när den kommer så mår man fantastiskt.

Jag är inte kaxig, jag säger det jag får höra från folk som jag bryr mig om. För mig handlar det inte om att du som 18 årig vacker tjej ska läsa bloggen, det handlar om att Johan Larsson, Stefan Lukas, Martin Sandén och Danne Moberg ska må bra av den.
Det finns allt för många tjejbloggare i detta land som skriver om ingenting. Så jag har helre 50 fantastiska människor som läser min blogg och tycker om den, än 110 000 småtjejer som är osäkra på sig själva, eller snuskgubbar som vill läsa och se bilder på snygga blondiner.

Så nu vet du att jag kommer uppdatera den här bloggen ungefär en till två gånger i veckan, men när uppdateringen når dig så känner du den som en vårvind i Stockholm.

regards
Bloggaren

ps. Jag fullkomligt älskar Jesper Hussfelt, min storebror .ds
http://www.hussfeltmedia.com/temp/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0