Påsk

Glad påsk.

Idag förbereder jag mig för en genrepsmatch med Andrea Doria. Min tatuering kliar som in i helvette, men det e bra då läker den effektivt. Frågan är om man vågar köra kortärmat idag på matchen eller om man kommer frysa ihjäl?

Annars så är jag ledig tills på måndag, för vilken annan människa som helst så är det helt normalt på påskhelgen, ja t.o.m att vara ledig på måndag. Men jag jobbar i butik vilket gör att man jobbar oregelbundna röda dagar.

Steffe är på besök från Gotland och det är alltid trevligt. Han kommer och ser på våran match idag. 4-3-3 uppställning för fösta gången. ska bli kul. Jag ska spela en sorts Pirloroll som jag älskar, kanske inte lika mycket som trequartistarollen men det är kul med mycket boll och mycket kamp. Svenska tidningar skriver att levande legenden Simon Bank ska springa runt bredvid mig.

En sak är säker, tridenten längst fram kommer bli skrämmande bra. 7-8-24. det är en kod för succé.



Imorn blir det utgång, och med tanke på att PUB har stängt på söndag kan det bli riktigt, riktigt bra. Steffe och Danne kommer hit innan vi kliver ut, tjejförbud hos mig innan kl 24.00.

Jag vill passa på att framhäva ett fantastiskt fotbollsmoment, när Tevez trycker sig framför backen i Porto och stöter in 2-2.
Nu blir det frukost och match.

32

Just det, min tattoo för dig som inte sett.

Kommentarer
Postat av: Jessica Strömberg

Galet fin tatuering!

och som sagt bara älskar att läsa din blogg ;D

Sköt om dig!

Kram / jessica

2009-04-10 @ 14:21:42
URL: http://www.nightlife.se/JessicaStromberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0