Vi vann idag!

Vilken dag det var igår.

11.00 - match mot Atletico Nacka, en sagolik match som inehöll kamp och ett högt tempo i passningsspelet. Vi spelade fantastiskt bra och slog in 2-1 i den 75e minuten. Mister kom på bortre stolpen och fick ett perfekt inlägg av mig på volley. Smack! sa det och 2-1 segern var spikad.

14.00 - Jag och Johan åker hem till mina päron och käkar god kroatisk lunch och förbereder oss på match nummer två.

15.00 - Tennismatch på Årstas centercourt, jag mot johan. roger mot rafa, elegans mot nötning!
Johan spelar en fantastisk tennis men förlorar trots det första set med 4-6. Andra set går dock till Joss som börjar spela serve/volley och det ger honom en 7-5 vinst. Johan avslutar sedan med att vinna det tredje och avgörande settet med 6-4.

18.00 - Jag och Johan spelar hemma hos mig ett VM kval med England och tar oss vidare som gruppettor. I VM vinner vi på straffar mot Tyskland i finalen.

22.00 - El Classico i Madrid. Barcelona mot Real Madrid. Real vinner matchen med 3-1. Bara en poäng efter Barcelona nu.

//Bato 3 maj 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0