Julkalendern 2009 Lucka: 22

Jag kommer att ha en egen julkalender här på bloggen från den 1a-24e december. Varje dag kommer du få följande fem saker.

1. En låt du måste höra.
2. En film du måste se.
3. En fotbollsspelare du måste hylla.
4. Ett Stiltips du måste prova.
5. En kändis du måste hylla.

Låten
Embrace - I Can't Come Down

Minne: Tredje säsongen av OC och då kommer världens bästa låt! På balen så klart.





Filmen
Ett päron till farsa firar jul

Minne: En mysig julfilm som man sett massor med gånger.





Fotbollsspelaren
David Beckham

Minne: Världens bästa högerytter genom tiderna. Världens vackraste människa genom tiderna. Jag skulle kunna skriva en bok om Becks, men det har jag inte tid med nu. Han kom till Real 2003 och spelade alltid bra. Hans passningsspel och proffesionalism är kanske bäst i världen. David Beckham är en sjättedel i det som kallades Los Galacticos, det säger en del om hur mycket jag älskar honom.





Stiltipset (män)
Bronspuder från The Body Shop

Användning: Otroligt bra på vintern när man är blek. Både killar och tjejer har användning av det då.
 
Pris: 189 kr/11,5g



Kändisen
Will Smith

Anledning: Han blir bara bättre och bättre. Jag gillar alla hans filmer. Han är bred som skådis och när Will gråter gråter jag.




MVH
Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0