Julkalendern 2009 Lucka: 23

Jag kommer att ha en egen julkalender här på bloggen från den 1a-24e december. Varje dag kommer du få följande fem saker.

1. En låt du måste höra.
2. En film du måste se.
3. En fotbollsspelare du måste hylla.
4. Ett Stiltips du måste prova.
5. En kändis du måste hylla.

Låtarna
N'sync - Don't wanna spend one more christmas whithout you

Minne: En jullåt från N'sync.



Och här kommer en till jullåt från dom. Jag ryser över hela kroppen efter JCs uppvisning på första versen. Helt otroligt.





Filmen
The Holiday

Minne: Jag älskar den här filmen. Mysig och romatisk.





Fotbollsspelaren
Raul Gonzalez Blanco

Minne: Ikonen Raul. Det finns få gentlemän kvar i världsfotbollen, Raul är en av dom. En Ledare och målskytt av rang. Jag blir ledsen på riktigt när folk trackar ner på en sådan stjärna. Han är ett proffs rakt igenom. Det finns ingen som Raul. Han är en sjättedel av det som kallades Los Galacticos, då förstår du hur mycket jag älskar honom.





Stiltipset (män och kvinnor)
Mattpuder från I.D

Användning: Det bästa jag varit med om i makeupväg. Mattpudret från id är så bra att man kan sova med det, det är transparent och gör så din hy blir matt, otroligt bra på exempelvis bilder. 
 
Pris: 385 kr/13,5g


Kändisen
Adam Brody

Anledning: Har man spelat Seth Cohen så förtjänar man att vara på min julkalender. Han är rolig, charmig och precis likadan som sin karaktär ryktas det. Och självklart lyser det igenom i alla intervjuer man sett och alla roller. Han ÄR Seth Cohen, Adam Brody. 




MVH
Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0