Julkalendern 2009 Lucka: 24

Jag kommer att ha en egen julkalender här på bloggen från den 1a-24e december. Varje dag kommer du få följande fem saker.

1. En låt du måste höra.
2. En film du måste se.
3. En fotbollsspelare du måste hylla.
4. Ett Stiltips du måste prova.
5. En kändis du måste hylla.

Låtarna
Westlife - Written in the Stars

Minne: Jag har alltid älskat den här låten, men jag förknippar den med julen på något konstigt sätt.




Och här kommer en ny Westlifelåt som jag älskar!




Filmen
Cool Runnings

Minne: Rolig film med mycket snö trots att det börjar på Jamaica.




Fotbollsspelaren
Zinedine Zidane

Minne: Anledningen till varför jag spelar fotboll. Han är en konstnär och elegansen han visade på planen var helt fantastisk. Avgjorde alltid viktiga matcher och för Real MAdrid blev han härföraren. Avgjorde med en sjuk volley 2002, VM finalen 1998 helt ensam och i EM Semifinalen 2000 spelade han som aldrig förr. Zizou är en sjättedel i det som kallades Los Galacticos, det säger en del om hur mycket jag älskar honom.





Stiltipset (kvinna)
Nutmeg Shower Gel från The body shop

Användning: Duschkrämen som endast finns nu i Jul är min tjejs favorit. Doftar spa när man duschar. Otroligt bra present.
 
Pris: 125 kr/250ml



Kändisen
Jim Carrey

Anledning: Min favoritkomiker genom tiderna. Sedan Ace Ventura och Dum och Dummare har han alltid varit otroligt rolig, även om han på senare år gjort seriösare roller. Jim Carrey kommer alltid vara killen med pottfrisyr och glugg mellan tänderna. Klicka på länken här nedan.

http://www.youtube.com/watch?v=1nMgKKismR0


MVH
Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0