Julkalendern 2009 Lucka: 11

Jag kommer att ha en egen julkalender här på bloggen från den 1a-24e december. Varje dag kommer du få följande fem saker.

1. En låt du måste höra.
2. En film du måste se.
3. En fotbollsspelare du måste hylla.
4. Ett Stiltips du måste prova.
5. En kändis du måste hylla.

Låten
Timbaland ft. Francisco och Keri Hilson - The Way I Are (Remix)

Minne: Jag tror alla har hört 2007-års största hit, The way i are. Men jag tror inte alla har hört den här remixen. Inledningen är hela låten, och det är den som inte finns på radioversionen.




Filmen

Rounders

Minne: Jag spelar inte poker, men den här filmen får alla mina fingrar att klia. Matt Damon och Edward Norton är anledningarna. Top 5 av världens bästa skådisar.




Fotbollsspelaren
Filippo Inzaghi

Minne: Super-Pippo är självisk, offside 4 gånger av 5,  gör bara fula mål...därför älskar jag honom. Han är spelaren som alltid står där och slår in bollarna ibland en meter från mållinjen. Det går inte att träna upp.



Stiltipset (kvinnor/män)
Badsalt från The Body Shop

Användning: Bad är ett fantastiskt sätt att koppla av. Badsaltet från Body Shop doftar fantastiskt och gör så att vattnet får en turkos färg.
 
Pris: 289kr/500g



Kändisen
Sean-Claude Van Damme

Anledning: Ända sen jag såg Kickboxer har jag älskat JCVD. Det finns nog ingen kille som inte gillar honom. Dom löjliga frisyrerna, fula kläderna gör det bara mer nostalgiskt.




MVH
Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0