Julkalendern 2009 Lucka: 5

Jag kommer att ha en egen julkalender här på bloggen från den 1a-24e december. Varje dag kommer du få följande fem saker.

1. En låt du måste höra.
2. En film du måste se.
3. En fotbollsspelare du måste hylla.
4. Ett Stiltips du måste prova.
5. En kändis du måste hylla.

Låten
Hans Zimmer - And then I kissed him

Minne: Ojojoj vilken låt. Pearl Harbor musiken i sig med Hans Zimmers - Tennesee och Faith Hills - There you'll be är bra, men detta är ett strå vassare faktiskt. Känsla och passion och njutbar musik.

Filmen
Dodgeball

Minne: Det finns inget bättre ibland än en lättsmält Ben Stillerfilm. Toppa det med Vince Vaughn och du har jordens roligaste killerballfilm. Ben är extremt bra på att spela träningnarkoman. Fittmun och tights hela filmen. Hans assistent heter Me'shell, bara en sån sak.

Fotbollsspelaren
Steven Gerrard

Minne: Enligt mig top tre världens bästa år ut och år in. Folk pratar om Zlatan och Messi, men ingen är mer komplett än Steven Gerrard. Tvåvägspelaren som har ett hästskott och ett passningsspel utöver det vanliga är solklart ett bättre alternativ än Zlatan i din startelva. Tycker han fått för lite cred genom åren kaptenen från Liverpool.


Stiltipset (män)
AXE Skin Contact - Duschscrub

Användning: Axe kanske inte gör parfymen du har när du går ut en fredagkväll, men jag har hittat en produkt som är förträfflig. Deras Bodyscrub är fenomenal på många sätt. Kornen är väldigt små vilket gör att det inte fastnar överallt på kroppen, doften är kaktus, från kaktus mjölk. Det fräshaste jag nånsin provat. Detta är optimalt under sommaren när du solar så att du tar bort dom döda hudcellerna, men även året runt ska du skrubba iaf en gång i veckan.

Pris: 30-40 kr / 250ml






 

Kändisen
Katrin Zytomierska

Anledning: Tyckte som många andra att hon bara var taskig och jobbig för ett år sedan. Det har nu vänt och jag tycker hon är annorlunda och vågar sticka ut. Hon är som en kille i sättet att prata vilket jag älskar. Fullständigt ironisk och vill vara kontroversiell. Allt detta har jag märkt eftersom min flickvän envisas med att se Idol eftersnacket varje fredag. Go Katrin!



MVH
Bato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0