Fashionista - Romanista - För en dag!

Tisdagen börjar med att klockan ringer 06.35. Jag har träning idag, jag fryser. Kviborg, som slaggat hos mig för att det blir närmare till träningen för oss (Liljeholmen), vaknar snabbt till och kliver upp...jag vill sova. Jag vill bara sluta mina ögon och fortsätta med min dröm.

Men så är inte fallet, utan jag klär vemodigt på mig mina kläder och vi promenerar långsamt i snön ner till hallen.

Utanför hallen står mina kära lagkamrater, men varför står dom utanför och inte inne i hallen? Vakmästaren är inte där...

Vi står och väntar en stund innan han dyker upp, inte ens ett "ursäkta" får vi, vet han vilka som står där? Vi är ju större än alla allsvenska lag.

Efter träningen var det dags att jobba 10-18! Jag tog med kameran och skulle visa vad jag menar med hur "Fashionista-tjejer" fotar sig och hur irriterad jag blir på det. Ni vet dom som modebloggar och är 17-22 år gamla.


Såhär kan man stå om man är normal.


Linne: Calvin Klein
Skjorta: Bondelid
Kofta: Filippa K
Jacka: JC
Jeans: Cheap monday
Kängor: Replay

Och såhär står alla tjejer som är "Fashionistas" på sina bloggar...varför?


Här kommer en till demonstration...

Först en normal bild.


Armband: Gjort dom själv

och här kommer en fashionistabild. Jag borde egentligen ha ett band runt pannan också, som alla tjejer tycker e skitsnyggt och trendigt nu. Men för att citera mr. Kviborg "Det är bara Claudio Caniggia som får ha det."
http://www.valechumbar.com/files/previous/caniggia.jpg

lägg märke till Danne, kan detta vara årets bild?


Kommentera gärna om du tror dig veta svaret på detta bloggmysterium.

Nu blir det en Champions League kväll med mitt kära fotbollslag. Manchester United - Inter och Arsenal - Roma, kvällens höjdpunkter. Ikväll är mitt hjärta omvandlat till Romas färger. För Joss skull.

på återseende!
//Fejk-Fashionistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0