Let it (don't) snow!

Snö, snö snö....inställd träning :(
Jag börjar alltid med dom tråkiga nyheterna.

En annan tråkig nyhet?
Joss är sjuk, och detta som skulle bli vår helg!



Nu till något mycket roligare!

Lunchade med Emma idag, det är inte ofta hon jobbar på Pub så det var hur kul som helst att träffa henne igen. Vi pratade som vanligt om musik.

Emma är en tjej jag lärt känna på pub, och är en jätteödmjuk och härlig person. Vi har en gemensam favorit, Texas Burger i kungshallen, där brukar vi sitta och snacka svenska musikartister. Synd att hon inte kan jobba på pub mer, jag behöver sånna människor runt om mig, det behöver alla. Dagarna går fortare. Men det är rätt mysigt att träffa en sån som Emma då och då.

Emma bloggar hon med och du kan även höra henne på youtube, precis som mig, hon sjunger nämligen i ett svenskt tjejband. Carola eller nått sånt....

http://emmalewin.blogspot.com/ 



Bato 18 år

Kommentarer
Postat av: emma

Älskade vän hur ska jag någonsin kunna kompensera detta då=) kramar

2009-02-27 @ 00:01:59
URL: http://emmalewin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0