Saker som är fabulösa!

Motståndare på fotbollsplanen som förstår att det inte är Champions League vi spelar utan är gulliga och visar bra attityd.

Alla jag känner och kallar för vänner. Som alla påverkar mig positivt på olika sätt.

När man får kissa när man kommer hem från jobbet. Efter att man stått och knappt frått fram nycklarna och knappt kunnat låsa upp.

När volymen är på 57 på mitt hemmabio. När jag och Danne vet att musiken drar igång ordentligt.

När min mamma lagar äppelpaj som jag kan ta med mig hem efter jag vart och ätit middag hos dom.

Pilotavsnitten i mina favoritserier, OC, Seinfeld, Fresh Prince och Lost.

När Stefan Lukas är i sthlm.

Andrea Doria och allt som har med dom att göra.

Gulliga kudner som kommer in och förstår att man gör sitt bästa för att ge dom bästa service.

Alla vackra flickor som finns i Sthlm. Det är skrämmande hur bra vi har det.

När man hinner med t-banan precis.

Sommar i sthlm.

Att se en fotbollsmatch när Jeppe Hussfelt talar.

Min och Joss peskvällar.

Kviborgs värme och omtänksamhet som gör han till en av dom personerna jag respekterar mest.

Martin Sandéns ödmjukhet och snällhet.

Att komma hem från träningen och vara så törstig så man nästan svimmar och ta ett stort glas fyllt med is och svepa det.

Har du nånting du tycker är sagolikt bara sådär? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ordet fabulöst



fundamental basket, typ när vita spelar



el classico oavsett slutresultat



varannan match för inter då zlatan inte syns under hela matchen å låter känslorna ta överhand å drar ner hans spel, den killen måste komma ner på jorden igen



lyckas tajma in bussar, t-bana å allt perfekt



när man ska ställa sig i alldeles för lång kö på ica å plötsligt öppnas kassan brevid å man smiter först



batos blogg



att stockholm är en outtömlig oas av vackra tjejer



kjell bergkvist "ja gör vadsomhelst för pengar"

2009-02-16 @ 23:00:58
Postat av: KristinG

När man tar på sig ett nyinköpt klädesplagg för första gången, som man trånat efter under en längre tid.



När man på fredagskvällen tar ett glas vin för att fira att helgen äntligen är här.



När man efter träningen tar ett långt bad och känner att man presterat bra under dagen.



När solen skiner och man sitter på en uteservering och snackar skit.



Listan kan göras lång... (:

2009-02-19 @ 15:31:48
URL: http://kristiing.blogg.se/
Postat av: kviborg

Grande!

2009-02-21 @ 14:11:52
Postat av: Isabel

Haha, vad glad man blir av att läsa om det som du tycker är fabulöst.

2009-03-20 @ 21:38:20
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0