A little bit of this and a little bit of...

Nu är vår 5e låt klar. Videon är inspelad hemma hos mig och på Sturecompagniet på Axe-festen.
http://www.youtube.com/watch?v=2dHQm8THIUM 






Såg Seven Pounds förra veckan med min vän Martin. Will Smith är alltid sjukt bra, men Seven Pounds nådde inte upp till mina förväntningar. Annat i filmväg då? jag vill starkt rekomendera Brad Pitt-rullen Benjamin Button. Sjukt vacker film rent visuellt och Brad Pitt i 25 års-åldern är så fantastiskt vacker så man knappt kan kolla på filmen. En scen när han åker "båge" med ett par "Ray Bans" och hans "floppy look" som svallar i vinden är filmårets höjdpunkt såhär långt. Han gör en ruskigt bra prestation och är nominerad till söndagens Oscarsgala för bästa manliga huvudroll, dock kommer han inte vinna, men filmen vinner garanterat för årets film.

Brad Pitt som 18 åring? (obs! Bilden är ett montage)



Mitt fotbollslag Andrea Doria har en officiell hemsida på gång. Norges bästa webdesigner ska göra en hemsida åt sveriges just nu mest omtalade klubb. För mig är det helt overkligt att spela i detta lag. Ni som inte spelar fotboll eller vet varför Franco Baresi spelade med tröjan utanför shortsen kanske inte förstår hur man kan tycka om ett div 6 lag så mycket som jag gör.

För det första så måste man veta att personligheterna i Andrea Doria är varierande och på en nivå, som inte ens Marcus Birro kan nå, eller jo kanske Birro, men ingen annan.

Vi har en herre vid namn Jesper Hussfelt som förmodligen är den mest godhjärtade männsika jag träffat.
http://www.hussfeltmedia.com/temp/

Sedan har vi min tränare och nyblivne pappan Per-Jarle "Mister" Heggelund. Som visat mig på ett år, mer än vad alla mina förebilder visat mig tillsammans under min livstid vad gäller kärlek mot ett lag och medmänniskor.
http://www.canalplus.no/2008/blogg-perjarle.aspx

Sa jag att jag brukar spela ihop med Nicke Kindvall? och Nikolaj Hust? och Fred Persson? och Jesse Kindbom?

och...jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. Men det finns en nr 14 i vårat lag som man liksom knappt kan kolla mot i omklädningsrummet. En poetisk människa som kan fotboll mer än dom flesta och spelar fotboll bättre än dom flesta. Sveriges bästa krönikör. Att vara i hans närvaro gör mig oerhört stolt. Det är mars snart Mr. Simone, och jag längtar, Doria längtar, men det gör inte Atletico Nacka.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/bank/

Ett lag som får en att älska fotboll, ett lag som fått mitt fotbollssug att vara skyhögt igen. Även när vi är nere 6 man på en isbana och nöter avslut får jag iaf slå lite långa med Grande.

Grazie per sempre.

ps. Krya på dig Kviborg du vet att jag älskar dig. ds.


Framtidens numero 7 och kapten?



Snälla Becks stanna, Snälla Becks...för oss alla snälla? Bara lite till gubben?





nummer 24 och nummer 32 = Sant?




Nu blir det film med lite god mat.

Regards
Bato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0