Ny gaddning

Idag gaddade jag min översida på underarmen. Min Westlifearm. En stor ängel och en banderoll där det står : 7, 23, 5, 10, 9, 3.

det är tröjnumren på alla "Galacticos". spelarna som spelade i Real Madrid och kallades det för att dom var "från en annan galax". Raul, Beckham, Zidane, Figo, Ronaldo, Carlos.
 
För en Madridista som mig är denna hyllning given.




Kommer förmodligen vara året hemmafest på lördag! jag längtar redan.





Imorgon kommer DB spela in sin 5e låt. Leave right now heter den och sjungs från början av Will Young. Tror den kommer passa Dannes röst mer, men jag gör ett försök.
Här är originalet.
http://www.youtube.com/watch?v=MFthp-dFg5c



Vill också säga grattis till Becks som gjorde sitt första mål i Milantröjan igår. Nu har den store gjort mål i alla dom tre gigantiska ligorna i Europa, några tvivlare?


regards
Bato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0