Nyår! och lite efter typ...

2008 blir 2009 och jag firar det på ett underbart sätt. Middag hemma hos "Persson und Stiller" . Två underbara vänner jag fått via min sambo Neper Buddi. Ne jag skoja bara, genom Danne Moberg. Du vet han som sjunger i DB.

Middag först och sedan en underbar fest där det som vanligt spårade ur lite grann innan jag och Emelie, Malin och My tog våra pass och åkte hem till Sverige och stan igen, vid 4 tiden.


Min klädsel, tredelat med fluga. Rosa och svart. Mitt ansikte ser du här under på en annan bild eftersom jag ser ut som Michael Reiziger på denna.



I fredags var vi ute några stycken, vi förade hos mig och det blev en sån där kväll man kommer prata om i maj. Det blev Laroy för första gången på fyra år. Jag lovar det är fyra.
min vän Steffe fyllde hela 23 år så vi firade honom också lite smått. Synd att han inte kan bo i Sthlm. an bor på en öde ö utanför Sveriges östra kust.

Annars har jag ont i halsen, börjar blöda näsblod varje gång jag nyser och jobbar häcken av mig i PUB.

Idag fick jag en sen men så fruktansvärt underbar julklapp av min kära väninna Andrea som varit i det stora äpplet under vintern. Jag beställde lite kläder från Abercrombie & Fitch och du får förmodligen se dom på bild inom en snar framtid när jag håller i ett glas och gör min "Magnum".



Min Walkin är egentligen ett måste. där har jag mina jackor, tröjor och skor. skjortor, T-shirts och byxor har jag i sovrummet i en annan garderob. Kläder är för dig som känner mig i princip mitt liv. Det är som min mor brukade säga på kläder än droger, cigaretter, snus och alkohol " . Jag vet hur du tänker och du har rätt, det sista kan man stryka, jag lever i Sverige och är 22 år gammal, men resten är för mig en självklar sak att välja bort.


Jag har kommit på min nästa tattoo fast det berättar jag inte för dig nu. Kanske senare. Eller jag vet inte, okej då, eller ne du får höra sen ok?




Jag har egentligen aldrig varit bra på att skriva, jag har så mycket i huvet men ungefär 3% är inte ironi och 2 % är vettigt surr. Så jag avundas folk som kan skriva bra. Som min vän steffe som går "John Wo-linjen" på Gotland.

Nu ska jag duscha och kolla vad jag ska ha på mig imorn, sen kanske det blir lite film och lite té. Sen ska jag försöka att uppdatera denna blogg, det kom nämligen in en zigenarkille på 13 år till vår butik på PUB som sa att han älskade min blogg. Han heter Anders Naderim.

//Analfabeten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var på laroy sommaren 2007!!

2009-01-22 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0