Vill du gifta dig med mig?

Jag tänkte på en sak idag.

Du vet hur folk brukar säga "Det finns fler fiskar i havet" , när det inte funkar mellan två personer. Och att man inte ska ha bråttom med att binda sig allvarligt med någon.

Men vi lever på denna jord i 70-90 år. Men man har egentligen bara 25 år på sig att hitta den rätta. Hur gör man det? Oftast sker det ju slumpvis, men tänk exempelvis att du har en flickvän eller pojkvän i 3 år. Mellan du är 21 och 24 år. Det tar helt plötsligt slut. Sen kanske man inte hittar nån på flera år. Så det är rätt sjukt hur mycket av ens kärleksliv som en partner tar, och hur speciella dom du har haft som respektive är i ditt liv när det sumeras vid din död.  

Så man väljer egentligen mellan kanske 3-4 tjejer/killar om vem av dom som ska leva resten av ditt liv med dig, samma sak gäller ju för den andra personen som väljer just DIG, att spendera resten av sitt liv med. Så det är egentligen helt sjukt att så många hittar en person där båda vill gifta sig, men ändå så händer det.

Det är helt fantstiskt tycker jag.




Imorn blir det en hektisk dag.

06.00 - Hockeybockeymatch, seriefinal med mitt lag Kreml High.
10-18 - jobb
19-20.30 - Styrketräning med fotbollslaget.
 



VILKEN FEST i lördags hemma hos mig. Den var helt oförglömlig. Alla vänner från pub plus Martin Sanden och Andrea och gäng var samlade för en helt magisk kväll. Jag har inte mått såhär bra på 1,5 år kom jag på idag.

XXX
Bato

Kommentarer
Postat av: Martin

I (heart) you

2009-01-19 @ 22:34:36
Postat av: Andrea

Vi hade superskoj!!

2009-01-20 @ 14:52:12
URL: http://tetleey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0