Imorn är ingen vanlig dag...

Imorgon är det en dag av konst.

Kl: 15.00 har jag tatueringstid och kommer förgylla min högerarm med lite moln. Jag älskar dig mamma.

På kvällen är det PUBs fest för hela varehuset, mitt pojkband DB ska uppträda med en låt, Leave Right Now, inför dom 350-400 människorna, som jobbar på PUB.

Absolut ingen nervositet, snarare tvärtom. Är sjukt laddad och vet att det kommer bli så kul. Även en av sveriges största rockband ska spela men jag får inte säga vilket eftersom min blogg är så populär så dom 4 vänner jag har som läser detta inte får veta gruppens namn, det blir en överraskning.

Efteråt blir det stor fest!!!!!

just ja, jag e ledig på torsdag, glömde att berätta det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0