Jag avskyr fashionistas

Sorry med att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag mina kära läsare (4 st unika). 
Men jag har inte mått bra på sista tiden, jag fick sparken från mitt jobb från Oscar Jacobson för två dagar sen, sedan jag jobbat med vita jeans och sparat mustasch. Min familj lämnade mig strax efter, när dom kommit på att jag är homosexuell. Min sambo som bott i min walkin har blivit hämtad av polisen och blivit tillbakaskickad till Cypern. (Jag älskar dig Konstantinou, för evigt).

Min hund dog när jag badade honom...du bör inte platttånga ditt hår samtidigt som du badar din hund!

Andrea doria sparkade mig eftersom jag spridit massa rykten om alkoholism (Kviborg) , Bordeller (Hussfelt) och att jag har störst snopp i laget. Polisen undersökte fallet och när det kom fram att jag inte hade störst snopp så sparkade en rasande mister mig....samt kviborg och hussfelt då.

Blev vräkt imorse, min bygnad gick ihop och alla klagade samtidigt på att jag haft massa djur som bott hos mig och fört oväsen. R.I.P Geten Sebastian....

Danne Moberg ringde mig och sa att sammarbetet i vårt band DB var över med orden "Fuck you, det var min röst hela tiden, och ja jag har "#¤¤""!#% din mamma"

nu har du helt glömt bort att jag inte uppdaterat på ett tag eller hur?

jag ska skriva mer, men då vill jag att fler gnäller på det också!

 
Jag hoppas jag kan bli såhär glad igen som vid 6 års ålder....

Kommentarer
Postat av: mamma

UPLASI ME!

2009-03-28 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0