Att vinna kostar...

Igår spelade vi vår första av fyra matcher på kort tid. Vinst med 3-1. Jag själv drog på mig en sträckning i baksidalår och är borta från spel närmsta tiden. Missar garanterat dom närmsta två matcherna.

För egen del känns det förjävligt, nu när fotboll är så kul igen och jag känner mig i fin form med bra matchträning som fått upp mitt flås.

För laget betyder det väl inte så mycket, med tanke på hur bra spelare vi har som kan täcka upp. Så jag är absolut inte orolig för vår laginsats. Jag älskar att spela med så bra fotbollsspelare och det är det som gör mest ont att inte få lira nu när det börjar bli fint väder och bra planer.

Jag önskar Andrea Doria lycka till i närmsta matcherna och att jag kan vara tillbaka så snabbt som möjligt.

Idag blir det PES med Joss.

//32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0