Lördag

Sitter i min soffa här på lördagskvällen och har absolut inget att göra. Alla mina vänner festar hemma hos Eva-Lotta. Jag orkar för det första inte och för det andra så har jag match imorn så jag vill fokusera på den till 100%.

10 000 bc började precis på canal plus first. Jag såg den på bio för ca ett år sen, fruktansvärt dålig film. Men det får väl duga tills Valencia-Real Madrid börjar 22.00.

Annars blir det som vanligt mat och ben & jerrys strawberry cheescake och lite chips. Jag måste verkligen sluta!
 
jag nu...


jag om jag fortsätter med chipsen...


mvh
Chonté Junior från Mina jag och Irene


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D

2009-05-09 @ 22:18:39
Postat av: size zero

HAHAHAHA! Ja, du måste sluta. Men också pga tänderna...! Puss sötis;)

2009-05-10 @ 11:30:38
Postat av: Hasse

Haha, chonté jr haha...



Krya på dig i benet nu Bato! Vi behöver dig på planen. Vem ska annars slå alla crossbollar på 70meter

2009-05-11 @ 08:45:47
Postat av: Andrea Fazlic

Haha, jag älskar dig!

2009-05-12 @ 23:49:09
URL: http://tetleey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0