Misters Helg

På lördagen jobbade jag och kollade senare på Eurovision Song Contest. Tycker det är helt ok eftersom det går en gång per år, dock är det kanske 2-3 artister som kan sjunga och resten är nått fruktansvärt.


Norge vann, vilket är kul eftersom min vän, mister, lagkamrat och förebild är Från Norge.

Vilken helg han måste ha haft, PJ.

Vinst med 2-0 på lördagsförmiddagen med Andrea Doria.

Vinst i ESC på kvällen.

Födelsedag på söndagen.


Norges Nationaldag på söndagen.


Och kanske det största, nr 24 och 32 inledde en säsong på PES 2009 med Genoa. Det är nog det mister värderar högst denna helg, även om han inte vet om det förrän nu.


Jag har annars varit med Nathalie hela helgen, vi har kollat på film och i lördags innan schlagern köpte jag ett litet spa-kit till oss, med chokladmasker som djuprengör och återfuktar, fuktighetskräm och även ett kit för fötterna som innehöll fotskrub och fotlotion. Det sistnämnda gjorde vi dock inte.


Joss kom som sagt hem till mig på lite PES men först skulle vi kolla på Rafael Nadal (2) Esp - Roger Federer (1) Sui. Det handlade om finalen i Madrids Masters. Det kommer en ingående krönika om det så snart som möjligt.


Baksida lår läker föredömligt och snart är jag tillbaka på fotbollsplanen.


//Bato      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0