Ett kärleksbrev..igen

Jag kan egentligen skriva 30000 rader om hur underbart det var hos Jeppe igår. Vilka fantastiska människor som var där. Varför mitt fotbollslag gör livet värt att liva. Det var det som jag insåg igår, det är helt enkelt för...

...Att jag fick mat av N. Kindvall.
...Att jag har en vid dröm, en dröm att bli 20% av vad Mister är om några år.
...Att Johan Ringström är overkligt varm som person.
...Att Borggren ger mig en kram varje gång jag ser honom.
...Att Tommy är mallen av hur man ska bete sig som människa.
...Att min bror Joss spelar för Doria.
...Att Jesse Kindbom personifierar hela Doria.
...Att Sam Austin vrålar på sin fantastiska Australiensiska bakom mig så jag får rysningar.
...Att jag och Johnny ska passa varandra på fotbollsplanen på fredag.
...Att Angeltoft värmer alla med sin närvaro.
...Att jag pratat med Simon Bank i telefon.
...Att Hasse är vackrare än alla flickor jag någonsin varit med tillsammans.
...Att Pär Linder är så genomsnäll som person så jag ifrågarsätter om han verkligen är född på denna jord.
...Att jag har fått säga några ord med Kviborg i mitt liv.
...Att Jeppe är en person som jag skulle välja föra allt annat i livet, det är ingen som förstår mig och Jeppe, det är så djupt att många tjejer skulle bli lite avskräckta på oss, dom skulle fråga om vi är vi gay? ja det är vi. Inte till den nivån att vi släcker lampan på tolfte våningen och kryper ner i hans säng. Vi är gay till den nivån att vi kan prata fint om Cassettis vänsterbenskydd och framhäva det som vackrast på denna jord, sjunga ihop klockan 5 på morgonen och njuta av livet.

Igår blev det uppenbart. Igår insåg jag att jag faktist var sugen på att vara otrogen mot Jeppe för första gången sen jag kom till Doria. Otroheten stavas, Henric Karlsson. Jag har inte känt människan så länge, han började för oss i år. På fotbollsplanen såg jag direkt hur fruktansvärt bra han är. Men Henke du får inte göra såhär mot mig, du får inte väcka kvinnliga känslor i mig när du har fru och barn och jag har hittat en prinsessa, vi kan inte fortsätta såhär. Han visade igår vilken otrolig och underbar människa han är, hur perfekt han är för den här klubben, och han måste förstå hur högt vi värderar honom. Det bästa att det bara är början, men jag måste först intyga Jeppe om att det bara är vänskap mellan mig och Henric, att jag bara är Jeppes.


Männen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: sambahasse

Underbart inlägg (som vanligt)!



Hur fan kan blondinbella ha fler läsare än denna blogg???

2009-05-28 @ 15:40:57
Postat av: Bato

Hasse det är inte antalet läsare som är vitkigast, det är vilka läsare man har, och vilka som kommenterar inläggen. Jag har en trogen skara som läser min blogg och dom smäller högre än hela svenska folket tillsammans.

2009-05-29 @ 01:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0