30 sexigaste männen på jorden enligt mig

People Magazine listar dom sexigaste männen i världen varje år. Vinnaren brukar oftast vara bra, men resten brukar vara ett stort skämt.

Därför har jag gjort en egen top 30 lista.

30. Rob Lowe (Skådis)

Anledning: Sedan "Youngblood" har han varit en av dom sexigaste männen i världen. Han blir bara snyggare och snyggare med åren.

29. Ian Somerhalder (Skådis)
Ian_Somerhalder.jpg Ian Somerhalder 7 image by tony_love_heart
Anledning: Han är känd som Boone från TV-serien Lost och när en heterokille som jag tycker att en annan kille har fantastiska ögon så måste han vara med.

28. Leonardo Di Caprio (Skådis)

Anledning: Visst han har gått ner sig lite från Titanic tiden. Men Leo är Leo, med hans fantastiska skådespeleri så är han sexig som få.

27. Josh Holloway (Skådis)

Anledning: Sawyer + se bild ovan

26. Ryan Phillippe (Skådis)

Anledning: En snygg version av Justin Timberlake.

25. Peter Jöback (Sångare)

Anledning: En väldigt vacker sångare. Alltid snyggt groomad men ändå skäggig.

24. AJ Mclean (Sångare)
ajontd.png image by anargob
Anledning: Förmodligen den enda i världen som passar så bra i fittmun.

23. Chad Murray (Skådis)

Anledning: High School-snygg.

22. Paul Walker (Skådis)

Anledning: Han ringer mig och frågar om tjänster, jag svarar ja.

21. Henrik Lundqvist (Hockeyspelare)

Anledning: Tänk att en hockeyspelare platsar på den här listan. Han har alltid haft visir, kanske därför.

20. Roger Federer (Tennisspelare)

Anledning: Jag spenderar helre en natt med Roger än med Angelina. Hon har inte hans bröst.

19. Ryan Reynolds (Skådis)

Anledning: Se bild ovan.

18. Orlando Bloom (Skådis)

Anledning: En yngre version av Johny Depp

17. Jake Gyllenhaal (Skådis)

Anledning: Väldigt ovanligt utseende. Man vet inte om han är Dork eller Cool.

16. Andy Roddick (Tennisspelare)

Anledning: Charmig, ser ut som Sean William Scott och otroligt sexig på banan.

15. Ewan McGregor (Skådis)

Anledning: Ewan den allsmäktige. Från Skottland.

14. Jeff Goldblum (Skådis)

Anledning: Om du inte tycker att Jeff är en av dom sexigaste männen på jorden så har du inte sett hans filmer.

13. Hayden Christensen (Skådis)

Anledning: Ljusa ögon som kan bli dom mörkaste i världen (läs Star Wars episode 3)

12. Viggo Mortensen (Skådis)

Anledning: Alla kvinnor vill ha honom och alla män vill vara honom.

11. Bradley Pitt (Skådis)

Han är en av dom vackraste någonsin, dock gått ner sig lite, varav platsen.

10. Jude Law (Skådis)

Anledning: Miljoner kvinnor kan inte ha fel. Efter The Holiday förstår jag alla miljoner.

9. Will Smith (Skådis)

Anledning: Folk brukar säga att vissa människor kan lysa upp ett rum när dom kliver in i det. Will gör det fast han kommer in i ett rum på min tv.

8. Pep Guardiola (Fotbollstränare)

Anledning: Han är tränare för världens äckligaste fotbollslag, men fyfan vad snygg han är. En äldre version av Hans Ebenman, och då är man snygg.

7. Johnny Depp (Skådis)

Anledning: Fantastiska Johnny, snygg med hela sin stil.

6. Jared Leto (Skådis/Sångare)

Anledning: Han är så het så man ifrågasätter sin flickvän.

5. Nicky Byrne (Sångare)

Anledning: Vad ska man säga, snyggare nu än någonsin.

4. Colin Farrell (Skådis)

Anledning: Han är en badboy som är den sexigaste irländaren på min lista, av 3 möjliga.

3. Zac Efron (Skådis)

Anledning: En docka som ser ut som en ung Rob Lowe. Han kommer vara top tre på min lista i många år framöver.

2. Adam Brody (Skådis)

Anledning: Seth Cohen

1. David Beckham (Fotbollsspelare)

 Anledning: Han är vackrare än alla tjejer på jorden.



Kommentarer
Postat av: Emma

DU ÄR UNDERBAR BATO!!!!

2009-11-21 @ 00:06:39
URL: http://emmalewin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mitt idol, Ewan - bra der. Men han er fra Skotland amico.

2009-11-22 @ 17:34:47
Postat av: Hasse

Hehe, Pep på top10-listan. Stort...

2009-11-23 @ 10:59:16
Postat av: Malin Rydq

Det här gillar jag!!! mer sånt :)

2009-12-01 @ 16:29:52
Postat av: Clara

Wow, du har bra smak! :O

2010-05-29 @ 19:46:36
Postat av: Emily

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2012-03-19 @ 00:47:48
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0