Ny gaddning!

Tatuerade mig idag. Har inte tatuerat mig på väldigt länge. Mest för att det vart sol ute och jag inte vill tatuera mig då.

Det blev ett motiv som likt många mina andra på min högerarm, är en hyllning till folk jag älskar i mitt liv.

Två änglar som bär upp ett och samma hjärta.

Min pappa dog i bilolycka när jag låg i min mammas mage, december 1985. Altså har jag inte träffat min riktiga pappa någonsin eftersom jag föddes i mars året därpå.

Men min mamma, stark som hon är, hittade en man som har blivit hennes livskamrat och partner från att jag var väldigt ung. Så Jelisije har blivit som en far till mig på alla sätt och vis. Han är omtänksam, snäll, hjälpsam och tålmodig. Han kompleterar duon som gör mina föräldrar så speciella. Det mamma har har inte han och det han har har inte mamma. Så det fick bli en tatuering där mina pappors namn står i en banderoll och i hjärtat står det pappa.

bilderna är tagna på samma dag som jag gjorde den varav tatueringen fortfarande är kladdig av bläcket och salvan.





XO
Bato

Kommentarer
Postat av: Steff

Nu började jag nästan gråta.

2009-11-10 @ 02:03:54
URL: http://ihuvudetpastefanlukas.blogg.se/
Postat av: Bato

rodnar

och om du nästan börjar gråta är det stort. Med tanke på att du inte gråter till A Walk To Remember. Men detta är väl som Vid din sida för dig.



Nu ska jag ladda upp...

2009-11-10 @ 02:11:02
Postat av: Emelie

Vad fint det blev Bato=) Puss

2009-11-10 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0