Vi var töntarna som var populärast i skolan.

Bato säger: blodig hand - Reza

Stefan säger: sssssssssssssss

Bato säger: rappande petsson på taket

Stefan säger: zätan ,fan va vi körde på det ett tag

Bato säger: otroligt, ssss

Stefan säger: åh herregud . nu kom jag på vad du menade med rappande pettson

Bato säger: exakt

Stefan säger: tommie lärde honom va

Bato säger: aa kunde inte ett ord engelska och var blyg ,han skulle rappa

Stefan säger: otorligt , men vi då? som hade orangea västar och jobbade back stage

Bato säger: va fan sysslade vi med?

Stefan säger: vi var 9

Bato säger: backhoppade på is

Stefan säger: bara du som förstod att jag höll på att dö

Bato säger: knallhårt med bakhuvet i backen

Stefan säger: fitta va ont det gjorde

Bato säger: och så hem till dig på datan för lite fifa 98, ibland innomhus ibland road to world cup

Stefan säger: med Zola och Casiraghi på topp

Bato säger: W,A,S,D mellanslag för pet, Q för ful tackling

Stefan säger: mina lyckligadste stunder i livet

Bato säger: sven andersson på din bakgård eller på ip

Stefan säger: din armbåge i stängslet och jag bara fortsatte referera

Bato säger: att du lever idag och att jag har en arm

Stefan säger: magiskt min gul-klocka..den gråa som stank svett med kardborreband

Bato säger: höll i kanske 15 år ,sen uppgradera du till en grå,likadan

Stefan säger: gjorde jag?

Bato säger: med tidtagarur

Stefan säger: sjukt

Bato säger: du sprang ju runt och tog tid på matcherna

Stefan säger: 2 minuterare tror ja vi körde

Bato säger: och filmade i luften för att kanske få straff av domaren som var jag

Stefan säger: kan vi vara dom häftigaste barnen som gått på denna jord?

Bato säger: ibland spelade vi på gruset på lilla planen, med hängnät, med arsenal målvaktshandskar

Stefan säger: fan va kul att vi minns sånna här småsaker

Bato säger: otroligt

Stefan säger: bandymatcherna inne i mitt rum då eller din lilla mjuka plastboll med soffan som mål

Bato säger: tejp på golvet för att se vart målområdet är

Stefan säger: tokigt

Bato säger: ditt mål med gula stolpar

Stefan säger: min svarta gummmipuck

Bato säger: helt optimal tills den sprack ,du hade en orange också som var stenhård

Stefan säger: aa täntke precis på den

Bato säger: pingis i ditt kök

Stefan säger: BH - Bordshockey

Bato säger: min farliga vänsterback och din gaffel

Stefan säger: gud vad vi har kört!

Bato säger: alltid 9-8 till dig ,oftast ledde du med 8-0

Stefan säger:nej tvärtom

Bato säger: va de så

Stefan säger: aa, elelr alltid mot malm iaf

Bato säger: så spelade vi tills Ioanis drämde på väggen från sovrummet

Stefan säger: hahaha

Bato säger: så vart klockan 1 på natten och sov jag inte där gick jag hem i snön, sov jag där brukade vi hyra vhsfilmer i centrum och köpa lösgodis

Stefan säger: ibland tog jag sällsis med dig till korsningen

Bato säger: oftast drack vi pärondricka som vi blandade i en bägare som hade gått sönder precis där man häller

Stefan säger: shit va du minns det lilla, helt fantastiskt

Bato säger: sånt finns ju alltid kvar

Stefan säger: Nutella

Bato säger: eller Eurocreme som du kallade det

Stefan säger: hahahah fast det var ju du som sa det från början

Bato säger: aa jag vet

Stefan säger: ja hånade ju dig för det

Bato säger: sen slutade jag och du fortsatte

Stefan säger: sjukt. MAAATILDAAAAA

Bato säger: kl 04.43

Stefan säger: Shearer bara tuffar i ligan

Bato säger: jag som värvar ruud tre år innan han kom till united, för att jag sett han på eurogoals med eindhoven

Stefan säger:mini sir alex på den

Bato säger: Savoila då? när han var 16 typ

Stefan säger: fan va stört

Bato säger: lägg märke till stavningen

Stefan säger:vi uttalade det savojja

Bato säger:körde vi itne med Woking och tog upp dom till premier league

Stefan säger: japp, eller iaf till ettan

Bato säger: på manager

Stefan säger:tror spelet hängde sig sen eller nåttt, kan ha fel

Bato säger: fa football manager

Stefan säger: aa din bilmatta

Bato säger: och biljardbordet under sängen

Stefan säger: ditt sällskapsspel: Diamanten

Bato säger: som jag var världsetta på

Stefan säger: ditt fotbollsspel med magneter

Bato säger: din bart simson mundering i sängen

Stefan säger: haha

Bato säger: din fotölj som ingen vet färgen på för den var alltid full med kläder oftast gula strumpor och gröna shorts

Stefan säger:din sms-signal som jag alltid immiterade

Bato säger:hur gick den? kommr du ihåg

Stefan säger: tror det
(spelar in ett ljud och skickar) eller?var det så den gick?

Bato säger:
hahahah
hur kan du komma ihåg den

Stefan säger:var det så den gick

Bato säger:aa

Stefan säger: höll ju alltid på å peeka om stumpy..därför

Bato säger:jag vet vilka tider

Stefan säger: otroligt va roligt vi har haft tillsammans

Bato säger: vi var inte töntar, men vi var otroligt töntiga, vi var inte coola, men vi var otrolgt coola

Stefan säger: ja vet..vi kallades liksom pingisnördarna typ, men vi var i stort sett populäraste killarna i skolan

Bato säger: det som är så märkligt

Stefan säger: vi bara körde vårt eget race

Bato säger: vi mobbade aldrig och var aldrig mobbade vi var dom exemplariska ungarna

Stefan säger: helylle killar helt enkelt

Bato säger: det har ju på nått sätt hjälpt en nu med värderingar och tankar om yngre idag

Stefan säger:inte bara på nått sätt, har ju gjort oss till dom vi är idag

Bato säger: vi är nog dom enda 23 åringarna som vi känner som kan säga, till en 14 åring, vad sysslar du med och röker, dricker, snusar och klottrar? utan att dom skulle kunna säga, men det gjorde väl du med i den här åldern

Stefan säger:precis, å det kan vi tacka våra föräldrar för, och framförallt oss själva, tror vi hjälpte varandra mkt på det sättet

Stefan säger:vi körde cl med alvaro santos på fifa 2001

Bato säger:endast cykelsparkar

Stefan säger: Pierre Heinzes storhetsdagar

Bato säger: runt klippt gräs 200 000 på läktaren på olympia, hur ska man somna efter det här

Stefan säger:går inte att sluta, skulle kunna sitta i fem timmar å bara mala

Bato säger: jag är i huvudet tillbaka på mellanstadiegåden och spelar pricken på det nya planket

Stefan säger: jag har precis fått en utskällning av Weine för min crosschecking

Bato säger: och jag ett knallhårt skott av malm med en för vinklad klubba, rätt på ögat

Stefan säger:vi monterar ihop dom nya röda bandymålen på mellanstadiet , dom stora

Bato säger:med svarta nät och vitt snöre som höll ihop det

Stefan säger: för att vi gjorde lite fel

Bato säger:jag har ett vagt minne av att vi gjorde ett mål själva

Stefan säger: ett trä mål med grönt nät?

Bato säger: och hade gjort runt skelett som på riktig hockey

Stefan säger: nej, skulle ja komma ihåg

Bato säger: jag e 99% säker

Stefan säger: tror vi gjorde ett på slöjden

Bato säger: att vi tog ståltråd och gjorde det hos dig

Stefan säger: med trästolpar och grönt nät, jaa, klart på bordshockeyt ja

Bato säger: så var det

Stefan säger: har kvar dom fortfarande

Bato säger:helt otroligt, riktigt nät och maskeringstejp där nere

Stefan säger: minns till och med kvällen vi gjorde dom, du sprang hem i snön med dina gröja mjukisbyxor och hämtade nät tror jag

Bato säger: storlek L på dom för att Woll hade det så dom tog in den storleken till alla

Stefan säger: haha

Bato säger: godnatt hata hata droppen!!!

Stefan säger: haha

Bato säger:oj vad du tänker nu ,jag hör det ända hit

Stefan säger:o ja oja, det bara knakar

Bato säger:du kanske ska ta upp när jag sparkade erik teffera på smalbenet så jag fick en utskällning av tommie och började grina

Stefan säger:haha, har en vassare - "Mohammed" får jag vara med och spela?

Bato säger:fantastiskt

Stefan säger: Tommie "Nej jag har lovat att jag ska spela med dom själv"

Bato säger:så ler han lite med sin vattenkammade lugg, så går vi in så äter han filmjöljk och smular ner knäckebröd i filmjölken

Stefan säger:jag har gåshud över hela kroppen

Bato säger:och sen ser vi på mighty ducks hemma hos han, vid älvsjöbadet

Stefan säger: det är Tommie som är the reason...allt

Bato säger: han är the one

Stefan säger: yes

Bato säger: han är "det"

Stefan säger:nu sover vi

Bato säger:vill du höra en hemlis innan vi stänger butiken för idag

Stefan säger:gärna

Bato säger:Johan Axelsson och Maria Ström har haft sex i torktumlaren

Stefan säger:hahaha, svår att toppa

Stefan säger: Johan - "Stefan du är inte bjuden på mitt kalas, men du står på min reservlista"

Göran som du sa förut. var ju helt galen i hockeybilder kommer du ihåg?

Bato säger:aa men nu ska jag slänga i mig två varma frallor med ett stort glas oboy till, har två kuponger kvar, tänkte köra pan pizza imorn.

Stefan säger: du är magisk, lite snooker på det kanske?

Bato säger: han startade väl med hockeybildsklubben

Stefan säger: japp

Bato säger:inte snooker, det är fredag då är det film i rummet bredvid snookerrummet

Stefan säger: just det på onsdag är det kvällsöppet

Bato säger:men....WEINE, jag ryser

Stefan säger:köpte en lakritsstång och en fantalemonad

Bato säger:har det funnits en varmare och underbarare människa nånsin

Stefan säger:tror itne det, helt underbar, en ära att känna honom

Bato säger: nu knackade jocke på med en screammask och plastkniv så jag måste gömma mig

Stefan säger: nä nu måste vi sova..annars kommer vi försova oss till göstas danslektion imornbitti

Bato säger: vad hette han som läste för oss, Bs lärare

Stefan säger: BO

Bato säger: tusen och en natt

Stefan säger:Bosse

Bato säger:otroligt...köpte mintpastiller till ann-marie idag

Stefan säger: haha galna fattiga riddare till mellis idag

Bato säger: som fan, toppat med scorpor och nyponsoppa, skorpor

Stefan säger:såg du hur mkt smör whinta tog?

Bato säger:ojojoj nu är du skållhet

Stefan säger: och nadja med sitt messmör

Bato säger:fyfan

Stefan säger: klassisk

Bato säger: och sofia som åkte hem till mållila

Stefan säger:haha ,det var ju sean

Bato säger: grytyttan ,perdono

Stefan säger:hahahahahahaha, mest imponerande idag

Bato säger: jag tycker winta e där och nosar också

Bato säger:och varma frallor, med kuponger

Stefan säger: nja, asså grythyttan och just mållila är felfria

Bato säger: olika färg 10 st

Stefan säger: otorligt

Bato säger: man skrev sitt namn på alla tio

Stefan säger:fan vilket bra system

Bato säger: ibland fick man våfflor eller va det fredagar

Stefan säger: tors tror jag

Bato säger: jag orkar inte mer vi hörs imorn

Stefan säger:haha gonatt bajron

Bato säger: Godnatt ,får jag avsluta?

Stefan säger: absolut

Bato säger: Se kinjala saro pola, aptoja lo, aptoja lo

Stefan säger: haha ,tänkte skriva det för ett par minuter sen men glömde


Kommentarer
Postat av: ankica

Jag har skrattat och gråtit. Jag älskar är

2009-11-11 @ 19:40:32
Postat av: Billy

Robin Pettersson ska hyllas för han "uppfann" varma frallor på mellanstadieversamheten..=)

2009-11-18 @ 22:33:28
Postat av: Anonym

Det är för mig större än uppfinningen av glödlampan och hjulet tillsammans. Fan vad gott det var, har inte ätit det på fler år!

2009-11-18 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0