6 månader med Nathalie idag!

Idag firar jag och Nathalie 6 månader tillsammans.

Hon jobbade till klockan 18 så jag fixade en middag och efterrätt till oss i vardagsrummet.

Pasta med Bacon/Feta/Rödlök/scharlottenlök.

Bundu Star från Sydafrika hette det röda vinet till.

Efterrätt gjorde jag en klassisk mammarätt. Glass med värmda hallon och blåbär. Nathalie tyckte om det, och jag tyckte om parfymen hon gav mig. Det är en Chanelparfym som jag inte vill yttra namnet på. Jag sätter ju alltid mode på parfymer. Sist ut var YSL Homme som alla skulle ha, ich don't think so. You can spunken und see blood. But you're gonna se scheize. Kommer ni ihåg Buffaloskorna? jag hade dom först. Kommer du ihåg Helly/Hansen jackorna? Jag hade dom först. Kommer du ihåg Savannbyxorna? Jag hade dom tvåa, Posh var före men hon e so fat..but David is De-Li-Sious!!!!

Ah ja.





Älskling till vänster och ängeln Emelie till höger. När dom kollade på min fotbollsmatch.

regards
Bato

Kommentarer
Postat av: Ankica

Grattis mina älsklingar......

2009-10-02 @ 10:04:04
Postat av: Emelie

Åhh ni är ju änglar=) Saknar er varje dag. Och duuu.....ge mig YSL!!!

2009-10-05 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0