Årsfest!

Ikväll blir det årsfest med mitt fotbollslag Andrea Doria. Vårt sagolika fotbollsår ska krönas med årets fest, om det är något annat än fotboll det här laget kan så är det att dricka tillsammans. En stor ära är också att mina föräldrar har blivit inbjudna samt min vän Danne, så mitt entourage kommer vara stort. 

Square är vårt favorithak, som ligger i Mårtensdal, Hammarby sjöstad. Där kommer vi vara mellan 19-02.

Efteråt kommer dom flesta fortsätta fetstandet. Ungefär 75 människor kommer vara med sin "andra" familj och kvällen kommer bli underbar.

Nu är klockan 13.16 och jag ska börja göra dom första justeringarna på mitt utseende.

1. Noppa ögonbrynen
2. Klippa naglarna
3. Raka av mig mitt långa skägg
4. Duscha
5. Förfixa håret

Senare blir det
6. Sminka mig
7. Byta om till festkläderna
8. Fixa håret


Möter upp min älskling klockan 19.10 idag.

Bato X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0