Biokläder?

Håller på att välja kläder nu vad jag ska ha på mig på Bion ikväll, med tanke på mitt skägg som jag sparat i två veckor nu, ville jag vara lite halvtrashig ikväll.



Jag älskar brunt så jag kör med mockakängor i just den färgen som jag använt typ 2 gånger. Byxorna är rutiga, även dom bruna.
Gula hängslen mest för syns skull och gult är en av mina favoritfäger vad gäller accessoarer.

Tyckte det skulle va kul med en pikétröja istället för en t-shirt eller linne under skjortan. Valde en grå nertonad färg. Skjortan är brunrutig och halsduken är lika mörkbrun som kängorna.

På huvudet väljer jag en hatt för att det är ovanligt och passar till den här stilen.

Den gröna jackan köpte jag i kroatien och jag älskar den. Snyggt med en helt annan färg på jackan tycker jag.

Under ser det ut såhär.



Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0