Fredagskväll - sprit, fyllekäk, bakfylla imorn!!!!

Fan va jag ska dricka ikväll med mina polare, mest öl, lite absinthe och kanske nån kapsyl Wiskey. Ska på Ambassadeur sen och festa järnet, hörde att Dj Bonito kommer och brudarna e galna. Sen blir det White Room till klockan 5 och har vi tur är det efterfekke i Täby.

Nathalie slutar 20.00 ikväll så hon kommer till mig runt 20.30. Ikväll tänkte jag göra Baguette med följande...

Pålägg: Smör, Ost, Räksallad, Champinjoner, Tomat, Avokado.

Dricka: Pucko

Då både jag och Nathalie vill knarka Misosoppa, helst varje dag, så sprang jag iväg till Sushistället bredvid mig och köpte 4 skålar soppa.

Vi har 5 filmalternativ ikväll.

Titta han snackar!
Måndag hela veckan
Dantes Peak
Twister
Beethoven
Roxanne

Vi är båda suckers för 90-talsfilmer.

XOXO
Bato

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är världens bästa pojkvän.

2009-10-03 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0