Jag är gay, men jag dras till tjejparfym och smink?

Jag satt och läste i en artikel på Aftonbladet som handlade om en homosexuell tjej som bar smoking på skolfotot i USA och skolan förbjöd det. Att skolan gör så är väl inget märkvärdigt eftersom det är USA vi pratar om. Självklart får hon komma i vad hon vill till skolfotot.

Det jag dock inte begriper är hur homosexuella resonerar med deras klädval och beteende.

Det finns gaykillar som är lika neutrala som alla killar, bara att dom gillar killar. Jag är helt med på noterna och har sagt det 100 gånger. Få män är lika öppehjärtliga och snälla som gaykillar. Men det är en sak som jag tänkt på hur mycket som helst vad gäller homosexuella.



En homosexuell kille attraheras av killar men ändå så beter han sig tjejigt, sminkar sig och bär klänning i vissa sammanhang. Borde det inte vara tvärtom?

En kille som vill ha en annan kille ska väl vara så MANLIG som möjligt? inte tvärtom. Varför är man gay om man dras till löshår, smink, tjejparfym, hudvård, tjejkläder, schlager m.m?

Samma sak gäller tjejer. Borde inte alla lesbiska tjejer ha Silikonbröst, restylane i läpparna, smink, klänning och tjejparfym. Det om nått attraherar väl en homosexuell kvinna. Men då kör dom tvärtom så att hennes flört kan bli intresserad i en människa som har smoking, kort hår, inget smink, snus under läppen, muskelös och sportig. Det enda som fattas på den beskrivningen är "han är en kille".

Jag pratar naturligtvis om dom som är extrema, inte normala män och kvinnor som gillar motsatt kön, för det är minoriteten som jag pratar om. Som Brüno eller damfotbollsspelare.





mvh
Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0