Mitt liv just nu

Andrea Doria åkte igår ut ur Cupen med 2-4. Det kändes då jävligt jobbigt med tanke på att man är så bortskämd med att vinna hela tiden. Vi har exempelvis ett facit på dom 18 senaste matcherna på bortaplan som är sjuka 17 vinster och en oavgjord. Men nu stundar årsfesten på fredag som kan bli klassisk. Det lutar år att Jag, Fred Persson, Jeppe Hussfelt och Johan Larsson sätter igång hemma hos mig redan vid 3 tiden för att värma upp inför festen.


Idag får jag PES 2010. Det gör att jag och Joss ska låsa in oss i flera dagar och andas PES. Vi ska storhandla massa dricka och bara spela.


På grund av PES-släppet så kommer jag inte sova med min älskling på TRE dagar. Måste vara rekord. hon är den mest förstående flickvännen på jorden, som vet hur mycket det betyder för oss att spela detta spel.


Jag älskar mitt liv just nu.

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Have fun! Jag älskar dig. Vi ses på fredag!

2009-10-20 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0