Top 3 snyggaste männen på jorden enligt mig: Plats 3

Zac Efron

Fullständigt namn:
Zachary David Alexander Efron
Född: 18 oktober 1987
Längd: 173cm
Jobb: Skådespelare

Perfektion är väl det rätta ordet för Zac Efrons utseende. För 4 år sedan visste man inte vem han var, men efter High School Musical har han blivit en sexsymbol för alla tjejer under 20 år, då menar jag verkligen alla.



Det som talade emot honom då och några år framåt är hans pojkaktiga utseende, den perfekta looken, han ser ut som Barbie-Ken.

Många tjejer vill inte ha det där slätstrukna i ansiktet och dom perfekta dragen, jag vill ha det fast jag inte är sexuellt attraherad av han. Han är tjejsnygg.



Zacs senaste film 17 again, spelar han en 37-årig kille som får återgå till ungdomen och leva sin High-Schooltid på nytt. En riktigt bra och rolig film, och Zac visar igen varför han är alla tonårstjejers posterval nummer ett.

Men Zac skulle inte komma in på min top tre lista bara för det. Det räcker inte med att bara tilltala dom yngre. Zac har gjort ett drag som kommer göra så varenda kvinna kommer vilja ha han  från och med idag. Han har klippt sig och ser genast 5 år äldre ut.

Här kommer tre bilder på hans nya och lite äldre look.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0