Fitta

Det finns egentligen 1000 saker att blogga om just nu runt mitt fotbollslag. Men det får du läsa på www.andreadoria.se

Just nu är klockan 01.46 och jag jobbar kl 8 imorn. Jag är uppe av en anledning, en stor förebild till mig spelar tennis och är inne i 4e setets tiebreak, detta är mitt sätt att lugna ner mig. Jag mår psykiskt dåligt varje gång det går trögt för Roger.

2-5 nu i tiebreak, det ser ut att bli ett avgörande femt set.

Samtidigt smsar jag med en annan förebild till mig, Jesper Hussfelt. Han älskar Roger också, och han vet hur jag mår eftersom han själv mådde lika dåligt under Stefan Edbergtiden.

4-5 del potro servar...

4-6 setboll och egen serve del potro.

4-7 till Quasimodo.

2-2 i set.

FITTA stavas det!

Nått positivt nu då, förutom att Roger vann i fem set mot Del Potro i Franska Öppna.

Jeppe sa att han nämnde mig i chatten på fotbollskanalen.se

jag kollade upp det och såg vad han skrivit. Det går inte förklara med ord, jag får visa det med en bild.



Kärlek.

Jag älskar Jeppe.

Nu byter Roger Federer tröja. Många tjejer tycker inte han är så snygg. För mig dryper han av sexualitet.

6-3, 6-7, 6-4, 6-7

Del Potro ska börja serva i 5e setet. Fördel tycker jag. Han slår en vinnare direkt, Argentinaren. Hur kan man resa sig från detta?

klockn är 01.56 nu...

40-15 till Del Potro.

Min flickvän sover djupt i sovrummet, hon måste må bäst i världen just nu, ovetandes vad som händer i här i vardasrummet. Hon gick och la sig med motiveringen att hon inte vill se hur jag ser ut när jag mår såhär dåligt.

Du kan lägga ihop kvartssamtal på mellanstadiet, magont och att vara sen till flyget när du ska se en stor fotbollsmatch, där har du det.

Roger är pressad nu. Han får inte igång förstaserven och fotarbetet är inte med han. 15-40.

30-40. Jag blir lika nervös varje gång Del Potro slår en forehand. Stenhrt och flackt. Hora där kom breaket. Roger springer fram på när och blir passerad. Detta får inte ske, ska han förlora här efter 40 raka vinster i US open, 23 raka semifinaler, och 5 raka år som vinnare.

Men nu står det 0-2 i det avgörande setet.

Jag fattar inte varför han inte söker Del Potros backhand...

Då kommer en sexig enhandsbackhand av Rogi!!!!!!

15-30, liten lucka. Snälla missa förstaserven nu!!!

Men det gör han inte, sätter den och det är 30-lika.

Jag är spyfärdig och bajsnödig. jaaaaaaaaaa breakboll, SNÄLLA GUD!!!!!!

Andraserve....

deuce!

Nu är jag sådär nervösbajsnödig igen.

Advantage till 3-0 för Argentinaren.

En utmaning som Roger tar går som vanligt åt helvette.

Reklam nu.

3 timmar och 45 minuter har matchen hållit på. Jag sov mellan 19.00-22.30, så jag är pigg. klockan är 02.11 här och 20.11 i New York där matchen spelas.

Roger servar, han måste ta detta nu för att ha en minsta chans.

Jag kommer allvarligt inte kunna sova om han förlorar detta.

Gavin Rosedale och Gwen Stefani sitter i Rogers box.

1-3. Kom igen nu Roger, bryt.

15-15

30-15 till Del Potro, jag måste gå lite i lägenheten.

yes 30-30

1-4. Där är det slut.

Dubelfel nummer 10 i matchen för Roger.

15-15

inte ett sms på en halvtimme nu mellan mig och Jeppe. Då är det spännande.

40-15 Roger, men det är ju ett break vi vill ha sen!!

2-4 Del Potro ska serva. Han spelar fantastiskt Argentinaren.

0-30 Jeppe skickar sms "Break"

Mitt svar är "nix" mest för att jag vill ha fel.

0-40.

5-2 till Del Potro. Där går drömmen om 6 titlar i rad i U.S Open åt helvette.

Roger servar.

0-15 grov miss på backhand.

0-30

15-30

matchbollar Del Potro. Ramträff nummer 4532 för Roger.

Herregud vilken boll. Roger vinner den till slut. Jag dör snart.

en matchboll kvar. Snälla slå in förstaserven nu.

Det gör han!!!!!!! Deuce.

fördel Rogi!

deuce, fantastiskt forehand av DP.

dubbelfel nummer 11, matchboll nummer 3.

Förstaserve i nät.

ut av roger. del potro vann.

ska försöka sova nu, hejdå.


Kommentarer
Postat av: ankica

Jag håller med Hussfelt, du är bäst.

2009-09-15 @ 11:33:14
Postat av: Danne

jag håller med Ankica.

2009-09-15 @ 18:49:56
Postat av: Mister

Jeg holder med Danne.

2009-09-16 @ 02:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0