Dom 10 bästa sångarna enligt mig genom tiderna.

Eftersom det absolut inte går att säga vem av dessa herrar som är bäst så gör jag ingen top 10 lista. här kommer dom tio bästa sångarna enligt mig genom tiderna. Detta baseras främst på liverösten inte dom som är bra i studio.

Bryan Adams
Varför:
Hans röst är unik och han har överlevt i tre decenium med sin musik. Den hesa stämman gör att han kan köra en ballad som får en att rysa och en rocklåt som får en att festa.
Mina favoriter: Heaven, Please Forgive me, Cloud number nine, Summer of 69, Everything I do...
http://www.youtube.com/watch?v=Z7b37l_B4vI

Justin Timberlake
Varför:
En av världens bästa artister rent showmässigt och dansmässigt nuförtiden glöms oftast bort inom sången. När han under sina år i Nsync totalt dödade allt i falsettväg så var man som en liten flicka. Hans första vers i This I Promise you är kanske det varmaste som gjorts.
Mina favoriter: Alla låtar med N'sync, What goes arround, Never Again och Sexyback.




JC Chasez
Varför:
Är en bättre sångare än Justin. Han kan allt. Han är otroligt underskattad och otroligt okänd för att vara så bra som han är.
Mina favoriter: Allt med N'sync, Force of gravity.



Shane Filan
Varför:
Jag har svårt att finna ord för vad jag tycker om hans röst. Han sjunger aldrig falskt, sätter alla höga toner och har en luftstämma som man vill smeka sig själv till. Samma sak här som i Justin och JC. Är du en pojkbandssångare blir du inte stämplad som en bra sångare, fast du sjunger bättre än Michael Jackson.
Favoriter: Allt som Westlife gjort.



Brian McKnight
Varför:
Han har den bästa bredden i världen. Kan sjunga högst av alla killar och har en magisk falsett.
Mina favoriter: One last cry, Show me the way back to your heart.



Richard Marx
Varför: Lite mindre hes än Bryan Adams men jag tycker han sjunger bättre och har bättre låtar. Under 80-talet var han som bäst.
Mina favoriter: Right here waiting, Hold on to the nights och många fler.



Shayne Ward
Varför:
Live är han magisk och har några låtar som jag rankar på top 20 genom tiderna.
Mina favoriter: Breathless, Something worth living for och många mer



Darren Hayes
Varför:
Overklig. Falsetten är med JT bäst i världen. Även om jag inte är världens största Darren Hayes fan så älskar jag rösten.
Mina favoriter: So beutiful, I wish you heaven, Insatiable.



Brian Littrell
Varför: Bäst i BSB, inte bättre än AJ, men liksom bättre. Har en sjukt bra stämma när han sjunger lågt.
Favoriter: Allt med BSB.




Lee Ryan
Varför: Han sjunger som ett instrument! Och skämde ut alla andra i sitt pojkband Blue med sin röst.
Mina favoriter: Breath Easy, How do I, Stand up as people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0