Hämtar filmer idag

För dig som känner mig vet att jag är helt besatt av att beställa filmer.

Discshop och cdon är mitt hem, min crack och mitt kaffe.

Kom på att jag har ca 500 filmer på hyllan och inte när lammen tystnar. Vet faktist inte varför, kanske är den för uppenbar att ha på hyllan.

Jag bestämde mig iaf för att beställa lite filmer som jag ska hämta idag.


När lammen tystnar. En av dom bästa filmerna genom tiderna. Ett måste i hyllan, så äntligen kommer den finnas i mitt sovrum.

¨
Sahara. Jag gillar äventyr och har inte sett den här filmen, främst för att jag avskyr P. Cruz. Men jag gillar Steve Zahn och Matthews mage.


30 days of night. Jag älskar zombiefilmer. Den här har min kompis Martin Narvelo rekomenderat och sagt att den är sjukt läskig.


Terminator Salvation. Också en film jag inte sett. Gillar både Bale och Wortington (Avatar) och Terminator är klassiskt, dock har jag en känsla att det inte kommer vara i närheten av Arnolds Terminator.


Vägen. Den här filmen har jag dock sett. Jag äslkar den och är bland det bästa jag sett på bio.

Allt detta kostade 286kr inklusive frakten. Ganska bra för 5 filmer!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0