Nytt jobb

Har som dom flesta känner till börjat jobba på G-star förra fredagen. Deras soritment har lyft sig oerhört mycket sedan starten 2007. Då tyckte jag och många andra att det var för mycket tryck på kläderna. Nu har allt tonats ner och kläderna är otroligt snygga.

G-Star var med på New York fashion week nu i veckan som ett av två denimmärken. Bara en sån sak.

Jag har börjat jobba i Kista Gallerian och trivs som väntat fantastiskt. Stämningen på jobbet är i prinicip som i ett fotbollslag. Vi spelar bra musik och har kul med kunderna, vilket också gör att man höjer sig flera nivåer som säljare och tiden går snabbare. 

G-star är känt för sina säljare, Sveriges bästa enligt mig och många andra. Så att vara del av ett sånt team kommer förbättra mig på alla plan.

Jag fick ett startkit när jag började där. Ett par jeans, en skjorta och tre t-shirts.

Jeansen är en modell som kallas Arc och ser hjulbenta ut när man inte har på sig dom. Det gör att dom knorrar sig runt benet när man sätter på sig dom. Passformen är sjukt bra med smalare och smalare ju längre ner det går.


Det är precis dom jag har. Man måste prova dom för att förstå hur sköna och snygga dom är.

Kista Gallerian har öppet 10-21 varje dag.

mvh
Bato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0