Roger Federer on my skin...again!



För en vecka sen köpte jag en likadan tröja som Roger Federer hade i Australian Open 2010. Han väljer sina kläder med omsorg och byter var tredje månad.

Efter att han vunnit Aussie Open så åkte jag och Nathalie till NK och köpte tröjan.


Här har du mig i tröjan när jag kom hem. Du kan även lägga till RF märket jag tatuerat in på armen. Roger är en av mina största hjältar. Tröjan är din för 800kr på NK Sport.


Photo Titled Roger Federer plays a forehand
Photo Titled Roger Federer prepares to serve
Photo Titled Roger Federer serves

Igår skulle jag gå till NK igen för att köpa en ny Nikebandana. Nathalie mötte upp mig eftersom hon jobbar i närheten. Vi hade bestämt direkt efter jag köpt tröjan att hon skulle köpa ett par skor som matchade tröjan till min födelsedag. Men eftersom jag fyller i mars så kunde min storlek vara slut så hon köpte dom igår. Jag blev överlycklig.




Skorna är dina för 1300kr på NK Sport.

Tack älskling för att du är så snäll och tack Roger för att du har världens vackraste klädsmak vad gäller Tenniskläder.

puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aj lav jo. puss

2010-02-09 @ 13:32:55
Postat av: Danne

Porr!

2010-02-09 @ 21:24:00
Postat av: Abianlinea

Great .Now i can say thank you!

2011-10-11 @ 10:53:34
URL: http://abianlinea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0