Croke Park vol. 2.0

För två år sedan åkte jag och Danne till Irland för att se vårat favoritband Westlife. De var en resa som var helt sjukt underbar.

Resan i sig höll på att sluta i katastrof då båda inte hörde sina väckarklockor och min mor ringde mig 15 min efter vi skulle vara på flygbussen.


Danne 2008 på Skavstas incheckning

En sak är säker, jag har aldrig vaknat så fort i hela mitt liv och packat en väska. För visst skulle dom två idioterna Danne och Bato packa det sista på morgonen. Vi lyckades med konststycket att komma fram till incheckingen 3 minuter innan den stängde, nu skojar jag inte med 3 minuter utan det var verkligen 3 minuter kvar. Planet lyfter 35 minuter senare.


Landade dock i tid.

Väl i Dublin tog vi en buss till vårat hotell. Som var 3-stjärnigt, även det bokades på natten genom en lurig chat på nätet. Fest vid hotelklubben var ett måste för två singelkillar och dagen efter var det konsert.


Danne shotar i hotellbaren

Konserten är det största jag varit med om. 84.998 tjejer och två vuxna män från Stockholm sjöng allsång. Det var tårar, glädje och kärlek på en gång.


Westlife på Croke Park 1 juni 2008

Vi sa till varandra att nästa gång det blir konsert ska vi för det första vara väl förberedda och givetvis ha ståplats och inte sittplats.

Nu är tiden inne då Westlife släppt nytt och ska ha en konsert 5 juni.

Vi kommer boka biljetterna i tid för flyget, som vi kommer vara i tid till.
Vi kommer boka ett 4-5 stjärnigt hotel mitt i stan med pool och 50 meter till deras version av Stureplan.
Vi kommer ha ståplats och ståpäls när vi gungar med alla tjejer till alla låtar.
Vi kommer ha den bästa resan i vårat liv.

XOXO
Bato




Kommentarer
Postat av: Mark Feehily

Can't wait :)

2010-01-07 @ 22:09:06
Postat av: Josefine

Jag var där denna gången 2010 Verkligen det bästa ever <333

2010-10-05 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0