Sommar: Avlägset? Ich don´t think so

Det finns inget skönare än sommarmode tycker jag. Pikétröjor och T-shirts i glada färger. Solbrännan hjälper givetvis på looken.

Igår köpte jag en Ralph Lauren Piké i limegrönt med ett rosa polomärke.


Nått i den stilen.


Vi har fått in massor med färger till butiken jag jobbar i, Agassi.

Jag designade även två egna T-shirts på hemsidan "spredshirt". Men jag tänker inte avslöja vad det är för tryck på dom, det får du se om någon vecka då dom dimper ner i min brevlåda.

I sommar kommer jag köra mycket starka färger vad gäller överdel. Underdelen kommer jag ha som vanligt antingen ett par Baggy shorts a lá Abercrombie...




...eller ett par korta tajtare a lá geek-look.


Färgerna kommer vara svart, khaki, brunt, vitt eller mörkare färger av grönt och lila exempelvis.

Jackan jag kommer köra på i sommar blir förhoppningsvis en uppknäppt, upprullad tunn cardigan om det är bra väder.


Jag fick en klocka från märket Triwa av mina svärföräldrar i julklapp som jag sparar till sommaren.

Anledningen till det är att den är så sjukt snygg så jag vill visa upp den då. Dom valde min favoritfäg lila, annars finns det massa färger att välja bland. Klockrent om man kör en vit T-shirt, khakishorts, vita tygskor, ordentlig solbränna och en fräsh klocka i en snygg färg som sticker ut.

Tack svärföräldrar!

mvh
Bato


Kommentarer
Postat av: La suegra

Den är verkligen snygg! Oh vilken bra smak vi har ;)

Kul att du gillade den.

hälsningar

svärmor

2010-01-27 @ 11:24:46
Postat av: Anonym

Den är verkligen snygg! Villka snälla svärföräldrar du har.



Hälsningar

mamma



2010-01-27 @ 18:51:33
Postat av: Tonyheidi

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-20 @ 13:21:47
URL: http://tonyheidi.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0