Nu drar höstsäsongen igång igen!

Andrea Doria kör nu igång sin höstsäsong 2010. Jag kan tyvär inte vara med men hoppas kunna vara där till första matchen och garanterat till den andra.


Lite idoler. I fokus Fred Persson. Ur fokus Uffe Åkerström. 


Visste du att Fred och jag skrev på exakt samma dag för Andrea Doria. Här med två av mina största förebilder Per-Jarle Heggelund och Jeppe Hussfelt.


Fred har tidigare spelat i Allsvenskan. Med lite mer hår.


Förutom att jag älskar Fred bakom mig....på fotbollsplanen. Så älskar jag att prata om livet, kvinnor och dricka massa vin med legenden.

 
I omklädningsrummet står han alltid för skratt. Om inte med sina skämt så med sitt otroligt luriga underställ a lá ormskinn.

 
Jag känner mig liten i kroppen, själen och i stjärnstatusen när dessa fyra legender radas upp.

Vi behöver absolut inte gå upp till division 4, men vi måste absolut vinna varje match som spelas.

FORZA DORIA OLÈ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0