Orättvisa här i världen!

Jag och Danne åkte med Ryan Air i juni för att se Westlife. Vi hade ett kilo för mycket med oss så vi fick betala typ 300 kr extra. Ingen fara tyckte vi.

Men sen kom vi fram till att om tjejen i Precious skulle åkt med samma flyg, så skulle hon betala lika mycket som vi för det där extra kilot i väskan. Men vad händer med dom andra kilona alla tjockisar i världen slipper betala för?





Rökare går ut och röker i snitt 5-10 gånger per dag. Dom är borta ungefär 6 minuter varje gång dom går iväg på sin rökpaus, som alla rökare har hittat på.

Vad händer om man är så sjukt beroende av godis då?

Ändå är det knappt någon arbetsgivare som drar av dom extra 4 timmarna i veckan då rökarna röker på deras lön.



Vad händer om Novakovic skulle be domaren att blåsa av varje gång klockan passerat en timme för att ta en rökpaus under en match?


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan!

Det är nämligen så att jag för ca en vecka sedan blev intervjuad av Aftonbladet angående varför jag tror Michael Jacskon lever. Du kanske har redan sett inslaget, om inte kan du se det på min blogg. Efter det blev jag intervjuad av olika radiokanaler så som Rix FM och P4. Men nu undrar jag vad du tror, alltså om du tror Michael Jackson fortfarande lever och att han bara har fejkat sin död? Läs mitt senaste inlägg och skriv gärna vad du tror och tycker. Tack ska du ha! :)



Jag har nu bloggpaus till 29:e augusti, efter det kommer jag förklara mer anledningar till varför jag tror MJ kan ha fejkat sin död, jag har alltså fler bevis. Så han en trevlig sommar så ses vi i slutet av augusti :D.

2010-07-03 @ 17:59:07
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0