Scre4m 2011!!!!!!!!!!!!!!!!

Du hörde rätt. Du läste rätt. Du såg rätt och du läste det först här. 

"Hello Sidney, what's your favourite scary movie?"

Scream kom som en ny och frisk fläkt över allt annat man sett i rysarväg. Jag kommer ihåg att jag knappt kunde sova under tre års tid efter jag sett ettan.

Visst blev Scream bara sämre och sämre, som så många andra filmer i sin genre som försöker mjölka ur pengar från publiken så långt det går.

Men jag är ändå sjukt hajpad!

För mig som är 80-talist är Scream kult. Det bästa är att Wes Craven fortsätter att regissera och att alla tre viktiga pelare finns kvar sedan tidigare: Sidney Prescott (Neve Campbell), Gale Weathers-Riley (Courtney Cox), Sheriff "Dewey" Riley (David Arquette).

Nya namn dyker upp, dom mest kändaste är ADAM BRODY!!!! Seth Cohen!!!!! som spelar en detektiv. Hur man ska klara av att se det utan att skratta är en bra fråga. En annan är Hayden Panettiere (Heroes) och Macaulay Culcins lillebror Rory Culkin.

Click to view full size image
Adam Brody 'On the Set Scre4m'

Click to view full size image
Med bl.a David Arquette



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0